RELATIEBEHEERDER

GELDERLAND

Wilt u deze interessante vacature delen?

Ben jij op zoek naar een werkplek binnen een ambitieus klein team met een groot bereik. Dan is werken bij ZZP administratiebureau iets voor jou.


Onze doel is om onze klanten optimaal hun werk te kunnen laten doen door ze goed te ondersteunen en te ontzorgen wat betreft de administratie en aangiftes. Zodat iedereen kan doen waar hij of zij goed in is. Wij zijn dan ook klantgericht en denken graag mee met onze klanten en adviseren onze klanten proactief.


Onze klantenportefeuille groeit en we willen onze dienstverlening goed houden. Daarom zijn we op zoek naar versterking van ons team. Ben jij degene die ons team komt versterken?


Over onze klant

Wij zijn een klein team met een groot bereik. We hebben een gevarieerd klantenbestand van ongeveer 140 klanten van kleine ondernemers met een éénmanszaak, vof of B.V., waarbij wij klanten in het gehele land bedienen. Wij maken daarbij gebruik van moderne online software en een mobiele app, zodat de klant altijd en overal zijn administratie kan raadplegen. Een goede relatie en het nakomen van afspraken hebben wij hoog in het vaandel staan.


Wij vinden het belangrijk dat collega’s met plezier naar hun werk gaan, staan open voor feedback, houden ervan als er wordt meegedacht zodat iedereen met plezier naar het werk gaat. We vinden het belangrijk om jou goed te begeleiden want jouw ontwikkeling staat voorop. Heb je vragen of even moment nodig om te sparren, er is altijd iemand dichtbij.


Ons kantoor bevind zich dichtbij het centrum van Nunspeet, waardoor we ook regelmatig met collega’s gaan lunchen in het centrum. Benieuwd naar de andere activiteiten die we ondernemen met collega’s, waarbij jij zelf de keuze hebt of je wel of niet mee gaat…. Tijdens het kennismakingsgesprek vertellen we je hier graag meer over.


Wat ga je doen?

Als relatiebeheerder bij ZZP administratiebureau ben jij na een korte inwerkperiode het eerste aanspreekpunt voor klanten. Deze klanten begeleid jij van a t/m z. Van het samenstellen van jaarstukken tot het verzorgen van de aangiftes.


Wat verwachten we van je?

  • Minimaal MBO 4 richting Assistent accountant of finance and control
  • 3 tot 6 jaar werkervaring
  • Een dienstverlenende instelling, stressbestendig en flexibel
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en kan goed zelfstandig werken
  • Representatief, enthousiast en minimaal 24 uur per week beschikbaar


Wat kunnen wij je bieden?

  • Een dynamische en afwisselende functie voor 24-40 uur per week
  • 25 vrije dagen per jaar (bij een fulltime dienstverband van 40 uur per week)
  • Werken in een klein team
  • Pensioenregeling
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden


Interesse?

Mocht je meer willen om welke klant het gaat of nog vragen hebben over de functie? Of middels een cv graag willen solliciteren op bovenstaande functie dan mag je onderstaand formulier invullen of deze toesturen naar mailadres: bas@deraathuys.nl of telefonisch contact opnemen via 0614355759