FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
GELDERLAND
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als financieel administratief medewerker? Dan is onderstaande functie wellicht iets voor jou!
Over onze klant / functie
Onze opdrachtgever, gevestigd in Arnhem, is een jonge en snelgroeiende organisatie die turn-key-projecten in de Benelux realiseert. Of het nu gaat om logistieke hallen, productiehallen, kantoorgebouwen of parkeergarages, onze opdrachtgever staat garant voor snelle, economische en tijdige oplevering. Wat ons bijzonder maakt, is onze Verticale Integratie, waarbij we alle essentiële aspecten van het bouwproces in eigen beheer uitvoeren, beheren en begeleiden. Het opbouwen en onderhouden van relaties is hierbij van essentieel belang. We hechten dan ook veel waarde aan ons personeel en onze co-makers, omdat zij het verschil maken. Ambitie wordt beloond met volop ontwikkelkansen en doorgroeimogelijkheden.
Wat ga je zoal doen?
Jij bent een enthousiaste en toegewijde collega die uitblinkt in nauwkeurig en flexibel werken. Als teamspeler ben je altijd bereid om de handen uit de mouwen te steken en niets wordt aan het toeval overgelaten. Of je nu een afgeronde MBO 3 of 4 opleiding hebt of al enige tijd relevante ervaring hebt opgedaan, met name op het gebied van financiën en administratie, jouw ondersteuning en precisie zijn van onschatbare waarde voor het team bij onze opdrachtgever.
Samengevat:
- Je verwerkt inkoopopdrachten;
- Je verwerkt inkoopfacturen;
- Je beheert het crediteurenbeheer;
- Je stelt verkoopfacturen op;
- Je onderhoudt contacten zowel extern als intern;
- Je ondersteunt de financieel controller.
Deze functie is voor circa 20 tot 32 uur per week. De invulling van de uren en dagen zijn bespreekbaar.
Jouw profiel
Jij bent een enthousiaste en toegewijde collega die uitblinkt in nauwkeurig en flexibel werken. Als teamspeler ben je altijd bereid om de handen uit de mouwen te steken en niets wordt aan het toeval overgelaten. Of je nu een afgeronde MBO 3 of 4 opleiding hebt of al enige tijd relevante ervaring hebt opgedaan, met name op het gebied van financiën en administratie, jouw ondersteuning en precisie zijn van onschatbare waarde voor het team bij onze opdrachtgever.
Verder verwachten we van onze nieuwe collega:
- Je accuraat en nauwkeurig werkt;
- Je kritisch bent en niet alles voor waar aanneemt;
- Je pro-actief handelt en werkt;
- Je structuur hebt in je werk;
- Je bekend met de basisbeginselen van Office 365;
- Je flexibel bent;
- Je een teamplayer bent;
- Je de Duitse en/of Engelse taal beheerst (pré).
Heb je interesse?
Als je meer wilt weten over de klant of vragen hebt over de functie, of als je graag wilt solliciteren met je cv, kun je het onderstaande formulier invullen of mailen naar
bas@deraathuys.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen via
0614355759.